Ibu Hamil Ini Melahirkan Bayi Yang Meninggal dan Sudah Dikuburkan, Tapi Kemudian Mereka Menggali Semula dan Menemukan…


Di China ada kejadian yang sangat mengejutkan. Seorang wanita melahirkan bayinya pada usia yg hanya 6 bulan dan melahirkan bayi pramatang yang tiba-tiba meninggal dunia. Wanita itu kemudiannya segera dibawa ke hospital untuk dibantu, sementara bayi itu sudah di kubur di rumahnya.
Jadi inilah yang berlaku. Pasangan ini mempunyai anak perempuan berusia 7 tahun. Isterinya kemudian hamil anak kedua, tetapi kerana mereka miskin, mereka akhirnya tidak mempunyai duit untuk memeriksa kandungannya dengan doktor.
Sehingga suatu hari, ketika wanita ini membuat kerja, dia merasakan sakit perutnya dan berdarah. Dia segera mencari ibunya yang baru saja pulang dari kerja.
Kerana  pendarahan itu, akhirnya wanita ini melahirkan bayi di rumahnya , tetapi anak yang dilahirkan ini nampaknya tidak bernafas lagi. Kerana pendarahan itu, mereka akhirnya memanggil ambulans dan membawa wanita itu ke hospital dan menganggap bayi itu mati lalu mengabaikannya.
Tiba di hospital, doktor bertanya semua keadaan. maka wanita itu mengatakan bahawa bayi itu sempat mengeluarkan suara .
Doktor dengan segera berkata bunyi itu adalah tanda bayinya masih hidup! Jadi mereka terus ke rumah wanita itu dan mendapati bahawa wanita itu telah menguburkan bayi itu di bawah pokok.
Akhirnya mereka menggali dan mendapati bahawa bayi itu masih hidup! Hanya badanya saja penuh dengan tanah dan darah. Akhirnya mereka membawa bayi ke hospital untuk mendapatkan bantuan.
Setelah pemeriksaan, bayi itu dilahirkan seberat 1.8 kilogram pada usia hanya 6 bulan. Kerana dia telah menjadi sejuk untuk masa yang lama, bayi ini sangat lemah, tetapi setelah dirawat, ternyata ia boleh diselamatkan.
Tetapi pasangan ini sangat miskin dan tidak mempunyai duit untuk menjaga anaknya. Sehingga akhirnya cerita mereka menyentuh hati ramai orang dan akhirnya Ada yang membantu pasangan ini untuk menjaga anaknya dan menyelamatkan bayi kecil ini yang merupakan Satu keajaiban!

SUMBER : http://kisahlogik.com/2017/10/17/ibu-hamil-ini-melahirkan-bayi-yang-meninggal-dan-sudah-dikuburkan-tapi-kemudian-mereka-menggali-semula-dan-menemukan/

Komentar

Postingan populer dari blog ini

Astaghfirullah!! Ternyata Rasulullah Melarang Potongan Rambut Seperti ini, Bantu Sebarkan!!!

INILAH DOSA YANG 1000 KALI LEBIH BESAR DARI BERZINA

Rumah Atas Nama Suami, Apabila Suami Meninggal Dunia, Rumah Akan Jadi Milik Siapa? Ikuti Penjelasan Ni..